ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН ТОВАРУ:

1. Ви можете повернути/обміняти Товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання замовлення.

2. Повернення/обмін Товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта».

3. Усі витрати, пов'язані з поверненням/обміном Товару належної якості, несе Покупець (зокрема витрати пов’язані з доставкою).

4. Разом з товаром Покупець має відправити: 

•  Розрахунковий  документ (касовий чек чи його копію) – надсилаємо вам на електронну пошу після оплати замовлення або отримуєте у віділенні НП якщо товар придбано на умовах післяплати (відзнята з контрольної стрічки копія розрахункового документа та/або довідка з поліції чи банку та/або чек платіжного терміналу та/або смс повідомлення про зняття коштів та/або показання свідків не є розрахунковими документами у розумінні чинного законодавства);

•  Заповнену власноруч Заяву на повернення - ви отримуєте дану Заяву разом із замовленням;

•  Товар, який повертається повинен мати товарний вигляд та відсутність слідів експлуатації (наявність ярликів, етикеток тощо);

При оплаті замовлення через систему Liqpay повернення коштів буде здійснено на ту ж карту, яку ви використовували для оплати покупки. Виняток становлять  замовлення з оплатою при отриманні та замовлення оплачені за наданими реквізитами, повернення коштів для яких здійснюється банківським переказом, для якого необхідно в Заяві на повернення надати наступні реквізити: ПІП , ІПН, рахунок в форматі IBAN.

Увага! Якщо при відправці товару, який Ви повернули на склад, Ви не долучили всі необхідні для повернення документи ((заява на повернення заповнена та підписана Вами (в разі оплати при отриманні  необхідно зазначити банківські реквізити, на які Ви хочете отримати грошовий переказ) та фіскальний чек про придбання товару)), термін повернення грошових коштів подовжується на час, необхідний для отримання даних документів.

5. Можливість обміну доступна тільки у випадку, якщо сума нового замовлення буде однаковою з ціною товару, який повертається.

6. Якщо протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару був виявлений істотний недолік товару (прихований дефект чи фабричний брак), Товар приймається Продавцем для ремонту або обміну, а за умови їх неможливості для повернення коштів. У випадку виявлення істотного недоліку Товару напишіть, будь ласка, нам про це на пошту hello@jul.com.ua або зв’яжіться за телефоном +38 068 177 11 99. В такому випадку повернення Товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта», а всі витрати, пов’язані з доставкою Товару неналежної якості здійснюються за рахунок Продавця.

7. На деякі Товари інтернет-магазину розповсюджуються особливі умови повернення, а саме: купальники та купальний одяг - має бути присутня непошкоджена гігієнічна наклейка виробника.​​​​​​ Не підлягають обміну/поверненню наступні товари: шкарпетки, білизна натільна.

8. Повернення та обмін Товару здійснюється по всій території України за винятком АР Крим та територій проведення ООС.

9. Продавець має право відмовити Покупцю в поверненні якісного Товару, який відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію деяких положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1992 визнано таким, що не підлягає поверненню.

 

Завантажити заяву.

(За посиланням вище ви можете додатково завантажити заяву на повернення)

 

АДРЕСА ДЛЯ ВІДПРАВКИ ТОВАРУ:

м. Рожівка, Броварський район
Відділення Нової Пошти №1
ФОП Ткачук Галина
+380963507222


ВИМОГИ ДО РЕЧЕЙ, ЩО ПОВЕРТАЮТЬСЯ:

  • Річ не була вживана (включаючи її використання для фото/відео зйомки) та зберегла свій товарний вигляд.
  • Одяг не прався.
  • На одязі відсутні будь-які плями/тональний крем та інше.
  • Присутня етикетка, наліпка, ярлик тощо. Усі етикетки, наліпки, ярлики мають бути невідокремлені (не відірвані чи не відрізані) від товару.
  • При недотриманні вищевказаних пунктів річ поверненню/обміну НЕ підлягає. Такий одяг буде відправлений назад за рахунок Покупця.

 

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ:

1. Після отримання товару та підтвердження Продавцем, що вимоги до поверненого товару дотримані, ми здійснюємо повернення коштів.

2. Якщо оплата на сайті була здійснена через Liqpay, кошти будуть автоматично повернені на картку, з якої здійснювалася оплата. В іншому випадку повернення коштів здійснюється переказом на банківську картку Покупця, номер та IBAN якої було вказано в заяві на повернення – не пізніше 5 (п'яти) робочих днів від моменту отримання Продавцем повернутого товару та підтвердження щодо дотримання Покупцем умов повернення товару.

3. При поверненні коштів на банківську карту Покупця, строк надходження грошових коштів на рахунок Покупця може залежати від політики установи банку, що випустив картку.