безкоштовна доставка при замовленні від 3500 грн
безкоштовна доставка при замовленні від 3500 грн
безкоштовна доставка при замовленні від 3500 грн
безкоштовна доставка при замовленні від 3500 грн
безкоштовна доставка при замовленні від 3500 грн

  JUL: УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІНУ ТОВАРУ

Ви можете повернути/обміняти Товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання замовлення.

Повернення/обмін Товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта».

Повернення та обмін можливі при дотриманні таких умов:

  • товар був куплений в онлайн-магазині jul.ua (якщо ви придбали товар офлайн в нашому шоурумі або ЦУМ, то повернення товару здійснюється там же, тобто в шоурумі або ЦУМ);
  • з моменту отримання замовлення пройшло не більше 14 календарних днів;
  • наявне підтвердження оплати товару та доставки;
  • наявний розрахунковий  документ (касовий чек чи його копія) - відзнята з контрольної стрічки копія розрахункового документа та/або довідка з поліції чи банку та/або чек платіжного терміналу та/або смс повідомлення про зняття коштів та/або показання свідків не є розрахунковими документами у розумінні чинного законодавства;
  • наявна заповнена заява на повернення/обмін;
  • товар, який повертається повинен мати товарний вигляд та відсутність слідів експлуатації (наявність ярликів, етикеток тощо);
  • Покупець покрив усі витрати, пов’язані з поверненням/обміном товару належної якості (зокрема витрати пов’язані з доставкою).
  • обмін можливий лише на товар з ідентичною вартістю;
  • на деякі Товари інтернет-магазину розповсюджуються особливі умови повернення, а саме: купальники та купальний одяг – має бути присутня непошкоджена гігієнічна наклейка виробника.​​​​​​ Не підлягають обміну/поверненню наступні товари: рукавиці, панчішно-шкарпеткові вироби, білизна натільна, парфюмерно-косметичні вироби;
  • якщо протягом 14 календарних днів з моменту отримання Товару був виявлений істотний недолік товару (прихований дефект чи фабричний брак), Товар приймається Продавцем для ремонту або обміну, за умови їх неможливості для повернення коштів. У випадку виявлення істотного недоліку Товару напишіть, будь ласка, нам про це на пошту hello@jul.ua, в Інстаграм @jul.com.ua або зв’яжіться з нами в Телеграм +38 068 177 11 99 (@JUL_official). В такому випадку повернення Товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта», а всі витрати, пов’язані з доставкою Товару неналежної якості здійснюються за рахунок Продавця;
  • повернення та обмін Товару здійснюється по всій території України за винятком АР Крим, окупованих територій та зони, де проводяться бойові дії;
  • продавець має право відмовити Покупцю в поверненні якісного Товару, який відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію деяких положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1992 визнано таким, що не підлягає поверненню.

*Додатково зазначаємо, що чек та заява на повернення/обмін знаходяться на одному аркуші, який ми вкладаємо у кожне замовлення. Якщо ви не отримали заяву або вона була втрачена, вам треба роздрукувати її з нашого сайту за даним посиланням:

завантажити заяву

АДРЕСА ДЛЯ ВІДПРАВКИ ТОВАРУ (адресна доставка):

ФОП Деркач Світлана Олександрівна

ЄДРПОУ 2820810142, ІПН 2820810142
+380682782363
м. Бровари
вул. Олега Онікієнка, 134 (склад Каста, JUL)

ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ

Для того, щоб здійснити легке повернення — вам необхідно попередити нашого менеджера про це та оформити заявку повернення в додатку Нової Пошти.

Дана послуга може бути недоступною якщо:
— у накладній активована переадресація або повернення
— клієнт перемістить накладну у «Архів»
— пройшло більше 14 днів з моменту отримання посилки.

Звертаємо вашу увагу, що всі обміни та повернення ми приймаємо на адресу, тому за адресне обслуговування стягується оплата в розмірі 35 грн (дану вартість оплачує клієнт).

ВИМОГИ ДО РЕЧЕЙ, ЩО ПОВЕРТАЮТЬСЯ:

  • річ не була вживана (включаючи її використання для фото/відеозйомки) та зберегла свій товарний вигляд;
  • одяг не прався;
  • на одязі відсутні будь-які плями/тональний крем/ шерсть тварин/аромат парфуму та інше;
  • присутня етикетка, наліпка, ярлик тощо. Усі етикетки, наліпки, ярлики мають бути невідокремлені (не відірвані чи не відрізані) від товару;
  • річ була повернута в оригінальному пакуванні.

При недотриманні вищевказаних пунктів річ поверненню/обміну НЕ підлягає. Такий одяг буде відправлений назад за рахунок Покупця.

ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕОБХІДНО:

  1. перевірити, що товар підлягає поверненню, згідно із зазначеними умовами;
  2. скласти товар в оригінальне пакування;
  3. при відправці повернення/обміну треба вказати повну суму товару, яка зазначена в чеку. Адже Поштова служба повертає тільки оціночну вартість посилки, у разі її втрати чи пошкодження;
  4. при поверненні акційного товару з подарунками, скласти весь набір, що був отриманий;
  5. заповнити заяву на повернення/обмін, де зазначити:
  • якщо це обмін, то вказати товар (також його розмір, колір) на який ви бажаєте здійснити обмін
  • якщо це повернення, то вказати свої паспортні дані (серія, номер паспорту, а також орган, який його видав), причину повернення, і галочкою відмітити товар, який повертаєте. Якщо ви сплачували за замовлення на банківські реквізити, вам треба буде вказати ІПН (індивідуальний податковий номер), IBAN та номер картки, щоб фінансовий відділ міг провести повернення коштів;
  • дату та підпис.

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ:

  • після отримання товару та підтвердження Продавцем, що вимоги до поверненого товару дотримані, ми здійснюємо повернення коштів;
  • якщо оплата на сайті була здійснена через систему LiqPay, кошти будуть автоматично повернені на картку, з якої здійснювалася оплата. В іншому випадку повернення коштів здійснюється переказом на банківську картку Покупця, номер та IBAN якої було вказано в заяві на повернення – не пізніше 5 (п’яти) робочих днів від моменту отримання Продавцем повернутого товару та підтвердження щодо дотримання Покупцем умов повернення товару;
  • при поверненні коштів на банківську карту Покупця, строк надходження грошових коштів на рахунок Покупця може залежати від політики установи банку, що випустив картку;
  • просимо звернути увагу, що вартість доставки не відшкодовується. Також зазначаємо що, якщо при отриманні товару ви сплатили митні збори/податки, то сума даних платежів, тобто митних зборів/податків поверненню не підлягає.