FAQ

1) Чи можна бронювати одяг?

Забронювати одяг можливо лише при оформленні замовлення на нашому сайті. Якщо замовлення не вдалося оплатити – ми зв’яжемося з вами для його підтвердження та оплати. Замовлення буде заброньовано за вами протягом 24-х годин.

2) Чи можна повернути товар?

Ви завжди можете повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Разом з речима ви обов’язково маєте відправити розрахунковий документ (касовий чек чи його копію) та заповнену власноруч заяву на повернення (ви отримуєте дану заяву разом із замовленням). Товар, який повертається повинен бути новим в оригінальному упакуванні, мати товарний вигляд, відсутність запаху та слідів експлуатації (наявність ярликів, етикеток тощо).

Більш детальна інформація на нашому сайті в розділі Обмін та Повернення: https://jul.ua/exchange-and-return

3) Чи можна обміняти товар?

Ви завжди можете обміняти товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Обмін доступний лише у випадку, якщо сума нового замовлення буде однаковою з ціною товару, який повертається. Обмін з доплатами або частковим поверненням коштів – неможливий. Проте ви завжди можете повернути річ та оформити нове замовлення.

Товар, який повертається для обміну повинен бути новим в оригінальному упакуванні, мати товарний вигляд, відсутність запаху та слідів експлуатації (наявність ярликів, етикеток тощо).

Більш детальна інформація на нашому сайті в розділі Обмін та Повернення: https://jul.ua/exchange-and-return/

4) Чи всі товари можна повернути?

Не підлягають обміну/поверненню наступні товари: панчішно-шкарпеткові вироби, рукавиці, білизна натільна, парфюмерно-косметичні вироби.

5) Чи здійснюються міжнародні відправлення?

Так, ми доставляємо речі по всьому світу, окрім росії, білорусі, еритреї, кндр, сирії, індії. Доставки здійснюються службами УкрПошта та DHL. Оформити замовлення можливо на нашому сайті jul.ua. Доставка від 665 грн: Доставка та Оплата

6) Яка вартість та терміни доставки?

Доставка по Україні здійснюється згідно з тарифами логістичної компанії «Нова Пошта». Доставка здійснюється протягом двох-трьох робочих днів з моменту замовлення.

Міжнародна доставка «УкрПошта» від 665 грн та «DHL» від 2000 грн. Середні терміни доставки УкрПошти від 20 до 30 днів, DHL – 14 днів.

7) Чи можливий самовивіз та доставка в день замовлення?

Так, ви можете забрати ваше замовлення самостійно з нашого шоуруму щодня з 10:00 до 20:00, попередньо оформивши замовлення на сайті та узгодивши з менеджером дату отримання замовлення. Також можлива відправка замовлення на таксі по Києву з нашого шоуруму. Таксі сплачує Клієнт.

8) Як вірно підібрати розмір онлайн?

Ви можете переглянути дві таблички: із замірами тіла та із замірами виробу. Вони представлені в кожному товарі.

9) Де можна приміряти речі офлайн?

Ви можете познайомитися з JUL та приміряти речі в:

  1. нашому шоурумі за адресою м. Київ, вул. Мечникова, 6 (спільно з б’юті простором G.Bar) – з 10 до 20 години.
  2. нашому шоурумі за адресою м. Львів, вул.  Федоровича, 29 – з 10 до 20 години.
  3. нашому шоурумі за адресою м. Одеса, вул. Канатна, 27/1 – з 11 до 20 години.
  4. нашому корнері JUL на третьому поверсі ЦУМу за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 38 – з 10 до 22 години.

Та обрані вироби:

  1. у корнері Залізної крамниці за адресою м. Київ, вестибюль Центрального Вокзалу
  2. в шоурумі TVOЇ за адресою м. Чернівці, вул. Шиллера, 5
  3. в шоурумі YiYi за адресою м. Одеса, вул. Грецька, 26/28
  4. в шоурумі Ясочка за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 8
10) Чи можна придбати подарунковий сертифікат та які умови його використання?

Так, у нас є подарункові сертифікати номіналом:

1000 грн, 1500 грн, 2000 грн, 3000 грн, 5000 грн, 10000 грн.

Ви можете їх придбати на нашому сайті, або надіславши нам запит на:

  1. пошту – hello@jul.ua
  2. Telegram – +38 (068) 177 11 99
  3. Instagram – @jul.com.ua

Зверніть увагу, що сертифікат не підлягає обміну та поверненню.

Більш детальна інформація на нашому сайті в розділі  “Подарункові Сертифікати”https://jul.ua/podarunkovi-sertifikati/

11) Що робити, якщо товар надійшов із браком?

Якщо ви отримали річ із браком – напишіть нам, будь ласка, всі деталі про брак та додайте фото цього товару. Після цього ми зможемо здійснити заміну товару на новий або оформити повернення.

12) Яка процедура повернення коштів?

Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримуємо вашу посилку та менеджер повідомляє вас про це додатковим повідомленням.

Під час отримання повернення ми обов’язково перевіряємо одяг! Якщо товар відповідає зазначеним умовам повернення та на ньому присутні всі бірки — повернення коштів відбувається протягом 3-х робочих днів.

Усі дані ми передаємо фінансовому відділу і кошти автоматично повертаються на карту, з якої була здійснена оплата на сайті через систему LiqPay/Apple Pay/Google Pay і так само, якщо оплата була за повними банківськими реквізитами.

13) Чи відповідають фото речей на сайті та Instagram їх реальному вигляду?

Ми намагаємось максимально точно передати реальний вигляд всіх товарів на фото в Instagram та на сайті. Проте інколи можлива невелика різниця у відображенні кольору, оскільки різні електронні девайси можуть передавати колір по-різному.

14) Яке пакування має моє замовлення?

Ми запаковуємо всі замовлення в білий папір з наліпкою та обробляємо пакунок нашими фірмовими парфумами. Можемо також додати подарункову листівку, якщо ви робите замовлення на подарунок. Свої побажання щодо упаковки вашого замовлення вкажіть, будь ласка, в коментарях при оформленні замовлення.

Також ми маємо окреме пакування для кашемірових речей та сетів – фірмові мішечки.

15) Чи відрізняється асортимент вашого онлайн-магазину та шоуруму?

Так, асортимент в онлайн-магазині та шоурумі може відрізнятись, та не всі речі бувають в наявності. Для точної інформації перед приміркою рекомендуємо звертатися до наших менеджерів.

Ви можете зв’язатися з нами тут:

  1. пошта –  hello@jul.ua
  2. Telegram – +38 (068) 177 11 99 
  3. Instagram – @jul.com.ua
16) Хто сплачує логістичні послуги при поверненні товару?

Якщо повернення товару здійснюється через брак речі зі сторони бренду – доставку повернення оплачує продавець (бренд).

Якщо повернення товару здійснюється в ситуації, коли товар має належний вигляд, але вам не підійшов його розмір/колір тощо – доставку повернення/обміну оплачує покупець (клієнт).

17) Чи є у вас додаткові знижки?

Ні, системи лояльності ми не маємо. Всі товари зі знижкою ви можете знайти у розділі Sale.

18) Що робити, якщо не вдалося оплатити замовлення на сайті або сталися інші помилки при замовленні онлайн?

Напишіть нашим менеджерам, будь ласка, та вони швидко допоможуть дооформити замовлення. Також ви можете написати нам в дірект Instagram і ми оформимо ваше замовлення там.

Ви можете зв’язатися з нами тут:

  1. пошта – hello@jul.ua
  2. Telegram – +38 (068) 177 11 99 I
  3. Instagram – @jul.com.ua
19) Який графік роботи онлайн відділу?

Менеджери обробляють замовлення з 9:00 до 18:00. Проте оформлювати замовлення можливо 24/7 на нашому сайті jul.ua.